Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

Savaş acımasız olmasına rağmen insanlığın gelişmesini sağlar. Savaş sanatının ayrı bir çekiciliği vardır. Bu tür oyunlarda cesaret, onur gibi etkenler bulunur. Ben RPG savaş oyunları, tek kişilik oyunları, tarayıcı oyuncularını oynamasını seviyorum. Son zamanlarda tek kişilik oyunlardan biraz sıkıldım, bu yüzden《Pantheon War》adında tarayıcı oyununa başladım. Diğer oyuncular ile sohbet ederek oynayabileceğiniz güzel bir oyun!

online rpg oyunu

 

 

 

 

Savaş oyunlarının beni cezbeden tarafı düşmanlarını özgürce öldürebilmen, “katliam”becerisi ile yaratıkları daha kolay öldürebilirsiniz. 《Pantheon War》oyununda, bu sistemin adı “katliam sistemi” yaratık öldürdükçe katliam sayısı ve enerjisi artar.

Katliam sayısı oyuncu yaratık öldürürken aldığı exp oranını belirler. Katliam sayısı arttıkça yaratık öldürmeden kazanılan ex değeri artar. Katliam enerjisi zamanla azalır. Oyuncu yaratık öldürerek katliam enerjisini arttırır. Oyuncu uzun süre yaratık öldürmediği için katliam enerjisi kalmadığında, katliam sona erer.

 

Tag(s) : #ücretsiz savaş oyunu, #online rpg
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: